Полис је програм намењен вођењу основних средстава у малим и средњим предузећима. Омогућава евиденцију пословних промена које за последицу имају измену количине и вредности основног средства. Могуће је праћење измена и у књиговодственој (ванпореској) евиденцији и у пореској евиденцији. На основу евидентираних промена кориснику су доступне информације о финансијском и количинском стању основних средства. Програм подржава могућност обрачуна амортизације и израде пописа, сагласно важећим прописима, као и штампања пратећеих извештаја.
Као и остали програми из едиције Мали пословни програми, подржава:
-
вођење више предузећа,
-
бесплатно преузимање будућих измена и допуна са Internet-а,
-
интеграцију са другим програмима из Едиције.
Полис је намењен:
-
књиговођама и књиговодственим агенцијама, које својим клијентима воде пословне књиге и евиденцију основних средстава, као и предузећима која самостално воде евиденцију о стању и променама основних средстава.
Програм обухвата:
-
Отварање картице основног средства – у коју се уносе основни подаци о основном средству, евидентирају се промене и сагледава стање основног средства.
-
Унос почетног стања – подразумева евидентирање стања постојећих основних средстава која су већ у употреби. У почетно стање се уносе основни подаци о основним средствима, на основу којих се аутоматски креирају картице за свако основно средство.
-
Обрачун амортизације – подразумева аутоматски обрачун амортизације за једно или више основних средстава, на основу изабраног начина евидентирања. У пореској евиденцији амортизација се обрачунава на основу припадајуће пореске групе, а у ванпореској евиденцији обрачун се врши на основу стопе отписа.
-
Израду пописа – којим се утврђује стварно стање основних средстава и упоређује са књиговодственим стањем, на основу којих се приказује износ вишка, односно мањка основних средстава.