Коришћена одсуства из обрачуна, за разлику од одсуства из плана одсуства (поглавље Коришћена одсуства – из плана одсуства) штампа она одсуства која су евидентирана у обрачунима. Извештај исписује сате одговарајућих одсуства који су преузети у обрачун. Они немају податке о периоду одсуства, већ само о броју сати у месецу.
Помоћу поља на врху форме контролишете податке који ће се појављивати у листи на доњем делу. Поља су:
o Боловање на терет послодавца,
o Боловање на терет послодавца (пун фонд),
o Годишњи одмор,
o Плаћено одсуство,
o Прекид рада,
o Неоправдани изостанак,
o Породиљско одсуство,
o Боловање на терет фонда.
Када подесите претходна поља потребно је кликнути на дугме Израчунај да би се извештај приказао у листи у доњем делу форме.
Приказ извештаја за штампу добија се преко команде Штампај.