Извештај приказује одсуства запослених у складу са постављеним филтерима.
У горњем делу форме налазе се следећи филтери:
- Тип одсуства- даје могућност да се из падајућег менија означе жељени типови одсуства који ће се наћи на извештају.
- Тип уговора о раду - На извештају ће бити приказани само они редови чија вредност колоне тип запослења припада једном од штиклираних типова уговора о раду.
Опција Израчунавање:
- Од и до - ограничавају период посматрања.
- Прикажи кумулативно- уколико је означена ова опција (без опције Групиши по типу одсуства), приказаће се кумулативно број радних дана одсуства по филтрираном типу одсуства, а независно од типа одсуства,
- Групиши по типу одсуства- уколико је уз опцију Прикажи кумулативни, означена и ова опција, приказаће се збирно број радних дана одсуства по филтрираном типу одсуства, али груписана по типу одсуства.
- Израчунај- сваком променом филтер поља у делу Израчунавање, потребно је кликнути на дугме Израчунај како би се добили подаци у складу са измењеним филтерима.
- Организациона шема- омогућава избор жељене организационе шеме.
Уколико постоји потреба, преко опције додавања колона, могуће је додати и колону- разлог плаћеног одсуства.
У наведени извештај се може, уколико постоји потреба, десним кликом миша и избором колона додати колона Напомена.
Ако је извештај филтриран по било ком критеријуму, дугме Штампај видљиве отвара преглед штампе извештаја само за оне редове који се тренутно виде на форми. Дугме Штампај све отвара преглед штампе за све редове извештаја без обзира на филтрирање.