Пословни програми - Персонал - управљање људским ресурсима
Нови шаблон
Управљање људским ресурсима - модул Персонал > Опције програма > Документи > Шаблони докумената > Нови шаблон

Нови шаблон

 

Уколико постоји потреба за неким новим документом у оквиру предузећа нпр. Решење о колективном годишњем одмору, Уговори, Анекси и сл. документи се креирају у оквиру опције Људски ресурси > Документи > Шаблони > Нови шаблон.

Активирањем ове опције отвара се празан документ у оквиру форме Уређивач текста. Текст документа може се уносити директно у оквиру документа, копирати из неког документа (Номе - Налепи) или уколико је сачуван у некој од датотека у одређеном формату (rtf, txt, htm, html, mht, docx, odt, xml, epub, doc) може се урадити увоз документа (File - Отвори) .

Након тога је потребно документу дати назив и шифру кроз картицу Детаљи шаблона. 

У оквиру шаблона текста се ради као и у Word документу. Карактеристика овог едитора је да је могуће искористити податке о лицима унете у програм. Уколико се креира документ, који се штампа за више различитих лица, могуће је унети одређена поља у документ како би се скратио поступак рада нпр. Да се не би за сваки уговор запослених писало име, место, пребивалиште запосленог и сл.  у документ се уносе поља као што су име, презиме, које након креирања документа, апликација сама попуњава. Када је документ отворен, потребно је да на местима која треба да се попуне одговарајућим подацима убаце поља за обједињавање кроз картицу Mail Merge. Притиском на дугме отвара се листа вредности које се могу убацити у документ. Могуће је филтрирати податке ради лакшег сналажења. Нпр. ако уметнемо поље Лице - име у документ на место где треба да пише име лица, у документ ће се аутоматски уписати име када се изврши акција из картице лица или ако се креира документ за одређено лице из опције Људски ресурси > Документи > Креирање докумената за лицаНа шаблонима докумената се могу додати и колоне из шифарника организационих јединица. За сва поља која су датумска постоје одвојени тагови који се односе на дан, месец и годину. Могу се исписивати и као бројеви и као текст. Постоји могућност додавања и одређених података из обрачуна зарада и то: просечна нето зарада у задатом броју месеци уназад, просечна нето зарада после одбитка обустава у задатом броју месеци уназад, просечна бруто зарада у задатом броју месеци уназад, укупан износ важећих обустава, подаци из важећих обустава, последња или зарада исплаћена у неком претходном месецу.

У поља документа која се односе на стечен и признат степен стручне спреме могу да се прикажу колоне: назив за приказ, назив степена стручне спреме (нови), назив степена стручне спреме (стари), степен стручне спреме, шифра (нова). Поља документа општина, општина рада и општина рођења могу да прикажу: назив за приказ, општина, стопа приреза, филијала здравствено, шифра област рада, шифра.

Креирани документ ће се аутоматски сачувати у оквиру опције Отвори шаблон. Такође га је могуће сачувати на рачунару кроз опцију Сачувај као.